Livrare și returnare produse
1. Alegerea produsului.
Magazinul folosește un coș de cumpărături “virtual” în care puteți adaugă produsele folosind butoanele de “adaugă în coș” . Aceste butoane se află lângă produse sau în detaliile acestora. Coșul de cumpărături se află în partea dreapta sus a fiecărei pagini din acest site și oferă posibilitatea de ștergere a produselor sau modificarea cantităților. După ce ați ales produsele în cantitățile dorite apăsăți butonul “Finalizează”. Pentru a trimite comandă sunt necesare datele dumneavoastră de contact completând toate câmpurile din “Informații client”. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea apariției lor. După efectuarea unei comenzi se generează automat un e-mail cu listingul comenzii care va fi trimis la adresa cu care te-ai înscris pe site. Dacă nu s-a primit acest email înseamnă că nu s-a înregistrat comandă, caz în care te rugăm să ne contactezi.
2. Livrarea.
Livrarea se face prin curier rapid, în condițiile în care localitatea se află în aria de acoperire a Fan Courier. Prin curier rapid, coletul va ajunge acasă la dumneavoastră în 48 de ore de la validarea comenzii. Livrarea se face între orele 9.00-17.00. Dacă în acest interval nu sunteți acasă, va rugăm să specificați o altă adresa de contact pentru a nu se produce întârzieri la livrare sau chiar nelivrarea produselor comandate. Taxele de transport sunt suportate de către cumpărător, acestea variind între 19-30 Lei. Această oferta este valabilă doar pentru localitățile aflate în aria de acoperire a Urgent Curier.
Program de lucru
Preluare comenzi on-line: NON-STOP.
Procesări comenzi (confirmări de stoc, informații, emitere facturi proforme, etc): Luni-Vineri, de la 09:00 la 18:00.
Comenzile și întrebările trimise după ora 18:00 și în zilele libere vor fi procesate în prima zi lucrătoare.
3. Plata produselor.
Plata prin ramburs
Dacă livrarea va fi făcută prin intermediul firmei de curierat, plata produselor se va efectua în sistem ramburs, adică în momentul primirii coletului de la agentul firmei de curierat. În colet se află marfa comandată de dumneavoastră însoțită de factură. La achitare trebuie să primiți o CHITANȚĂ de la firma de curierat ca dovadă a plății.
Plata prin transfer bancar
Este o metodă eficientă de plată direct din contul bancar al expeditorului. Pentru a efectua plăti prin transfer bancar, trebuie să ai un cont deschis la orice banca din România. Plata poate fi făcută de la sediul băncii sau prin intermediul serviciului de Internet Banking. Pentru a efectua plata ai nevoie de contul firmei noastre, -----------------------, dar și de numărul facturii pe care îl vei primi după finalizarea comenzii. După confirmarea plății, coletul va fi expediat la adresa de livrare.
4. Garanția produselor.
Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru virtual sunt noi, în ambalajul original și în momentul livrării sunt însoțite de factură, conform legislației în vigoare.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte inclusiv ambalajul și accesoriile aferente, adică acestea să nu prezinte semne de uzură. Denunțarea de contract se face numai în scris.
5. Returul produselor.
Returul de produse poate fi solicitat pentru următoarele situații:
Produsele comandate v-au fost livrate greșit:
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat va rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de către noi.
6.Renunțarea la cumpărare:
Atenție!! Produsele ce sunt personalizate cu sigla sau textul cerut de client, nu se pot returna, conform legii, deoarece sunt făcute pe comandă și nu pot fi și revândute.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai dacă este în aceeași stare în care a fost livrat (ambalaje și etichete intacte, fără urme de spălare sau folosire). Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumpărătorului. Acest lucru înseamnă că vom avea nevoie de următoarele date: Cont Bancar valid; Banca la care este deschis și Numele dvs complet, în momentul sosirii produsului în firma noastră. Termenul de returnare a sumelor este de maximum 30 de zile din momentul primirii și verificării produsului. Suma înapoiată și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
*ATENȚIE: În toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite. Deteriorarea, utilizarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
În cazul în care doriți returnarea produsului în termenul legal, va rugăm să ne adresați o notificarea SCRISĂ în maxim 10 zile de la primirea produsului, în care să specificați:
- numele și prenumele
- numărul de telefon
- denumirea produsului pe care doriți să îl returnați
- numărul și dată facturii de achiziție a produsului respectiv
- motivul returului.
În cazul în care nu este respectată această procedura ne rezervăm dreptul de a refuză returul produsul.
*NU BENEFICIAZĂ DE POLITICĂ DE RETURNARE PERSOANELE JURIDICE.
Regulile de mai sus se aplică inclusiv comenzilor telefonice (prin comandă telefonică se înțelege orice comandă transmisă și confirmată de client fără a folosi e-mail, fax, etc). Acesta clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicandu-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2.